Verberg winkelmandje
U heeft geen artikelen in uw winkelmandje.

Retourbeleid

ZTRDG stelt alles in het werk om de versheid en de kwaliteit van de producten te garanderen. Indien en voor zover naar mening van klant de eigenschappen van de producten niet voldoen aan de overeenkomst treedt klant in overleg met ZTRDG. Aangezien de geleverde producten veelal dagverse/gekoelde/bevroren producten betreffen, worden de producten niet door klant teruggestuurd naar ZTRDG.

Reclamatie is alleen mogelijk indien:

  • a  Klant na ontvangst het geleverde onmiddellijk heeft geïnspecteerd en eventuele gebreken aan ZTRDG de volgende dag na levering voor 12 uur per email heeft laten blijken.
  • b. Klant hierbij minimaal naam, afleveradres en een beschrijving van het gebrek vermeldt;
  • c. Klant geen van de producten van de levering heeft genuttigd, waarop klant reclameert.

Indien na onderzoek door ZTRDG blijkt dat de eigenschappen van het product wel voldoen aan de overeenkomst zal ZTRDG met klant in overleg treden.

Indien na onderzoek van ZTRDG blijkt dat de eigenschappen van het product niet voldoen aan de overeenkomst heeft klant recht op restitutie van de waarde van het product.

Het recht om te reclameren vervalt, indien klant de producten niet op de afgesproken tijd en plaats in ontvangst neemt.

Contactgegevens ZTRDG:

info@ztrdg.nl

Danzigerkade 225a, 1013 Amsterdam

Telefoon 020-2101031 (alleen tijdens kantooruren).

Indien ZTRDG in het contact aangeeft dat artikelen teruggestuurd dienen te worden dan zullen de retourkosten door ZTRDG  worden vergoed. Indien op eigen initiatief artikelen retour worden gezonden vergoed ZTRDG deze kosten niet.

Retourkosten en het aankoopbedrag van artikelen die niet voldoen aan de ZTRDG kwaliteitseisen worden binnen 2 weken vergoed, in principe door een tegoed toe te voegen aan het account van de klant, tenzij anders afgesproken met de klant tijdens het retourproces.